bbmw Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvor kan eg få kjøpt en rimelig rørbøyemaskin/bakke som tar 3" rør??! Skal bruke en slik da eg skal lage eksos i om 2 uker Rundtom bergensområdet eller via nettet. Sjekket diverse, eneste eg fant var på biltema til 900kr, men denne tok ikke større dimmensjoner enn 2" Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=445 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 hmmm.. ser det er eksos du skal bøye.. vet ikke hvorvidt de er egna til det.. må ofte bruke en ters inni røret når de blir så tynnvegga. ring å hør før du eventuelt handler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 jepp;) blir litt vurderingssak. For sjekka opp frakt, det blir 800kr. Så da blir det litt dyrt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 sving innom en rørlegger butikk som har verksted, di ordner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Er vel de ferreste rørleggere som har bøjemaskine til over 2" Men finner du en som har (Industri rørlegger kansje), da kan du fylle røret med sand før du bøjer. Da er der større sandsynlighet for at røret ikke bulker eller klapper sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå