Joatle Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Hei, jeg kjøpte nettopp senkefjærer til min 520i e34 og så lurte jeg bare enkelt og greit hvordan man bytter ut de gamle? Jeg fikk tak i fjær tvinne men kom ikke til med den etter at jeg hadde jekka opp bilen og tatt av hjulet.. Jeg er absolutt ikke noen mekaniker, men jeg prøver iallefall Så jeg håpet på noen hjelpende ord fra dere her inne som kanskje har gjort dette før? Skal bare bytte ut de forran da jeg bare vil ha fronten ned litt..
Frode H. Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Du må ta av hele fjærbeinet før du setter på fjærtvingene. Det er ganske enkelt på E34; Tre bolter i bunn, tre i topp (motorrom) og så må du løsne det lille staget som er festet nede på fjærbeinet. Når du skal løsne dette staget vil du nok oppleve at bolten/kulen går rundt men det er et spor inne ved gummien som du kan sette en fastnøkkel i og holde igjen. Se her: http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... shocks.htm
Joatle Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Takk for et bra svar Skal se om ikke jeg får det til iløpet av dagen Og det var ei grei side, takk for infoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå