Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 byttet ut e30 m3`n med en e36 touring for en stund siden, litt treig ned å legge ut bilder, men her er det hvertfall noen Info om bilen: 96 modell 318i med m-pakke. Sport delskinn Svart taktrekk 8x18" ASA Revolution med 225/40 toyo proxes T1-R Weitech justerbart understell Sportseksos ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Ukjørbar front. Men kult Touring er aldri feil. Nydelig bil. Mangler litt mørke ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Så virkelig bra ut denne, selv om det må ha vært ille å gå fra M3 til 318...Hvordan vil det gå med så lav bil? Sånne lepper er vel forbruk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 har kjørt i en mnd med den fronten jeg, funker fint, går bare litt tregt over fartsdempere mørke ruter kommer, måtte bare konsentrere meg om e30`n nå, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Den fronten funket fint for meg i alle fall Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Helt grei den ja, ville kanskje valgt noen andre felger, ellers var den fin med m-pakke osv. Husker jeg testet en 318iT 97 modell ifjor, det var trøtte greier, men pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Vannvittig pen farge Vurderer selv om jeg skal bli medlem i E36 Touring klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 byttet ut e30 m3`n med en e36 touring for en stund siden, litt treig ned å legge ut bilder, men her er det hvertfall noen Info om bilen: 96 modell 318i med m-pakke. Sport delskinn Svart taktrekk Digital to-soneklima Store kjørekomputer 8x18" ASA Revolution med 225/40 toyo proxes T1-R Weitech justerbart understell Sportseksos Xenon 8000k Hella Angeleyes ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Veldig pen bil Likte fargen, men andre felger hadde gjort seg Noen flere planer for den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Vannvittig pen farge Vurderer selv om jeg skal bli medlem i E36 Touring klubben Velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Meget pen Touring dette . Men syns den skulle hatt chrom nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Meget pen Touring dette . Men syns den skulle hatt chrom nyrer. Syns alle BMW skal ha det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå