cypher Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Sitter og vurderer nye grøftelys til bilen min (sort e36cab) Kom over disse på ebay, lurer på om de kan bli bra eller ikke, er det noen som har sett samme type montert på e36, fant ingen bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Sitter og vurderer nye grøftelys til bilen min (sort e36cab)Kom over disse på ebay, lurer på om de kan bli bra eller ikke, er det noen som har sett samme type montert på e36, fant ingen bilder av det Den har vi ikke sett! Aldri sett de på en bmw før nei, de går ann på svarte bimmere! Men passer ikke til noen andre syntes jeg Dette er hvertfall noe ikke alle har. Hvis du går får de, er du nok den eneste med sånne grøftelys. om det er et pluss eller minus er hipp som happ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Tror den ville passet Hvit bmw med svarte lykter også egentlig.. Sånn type strøken bmw som Chrizzz her på bimmers har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Litt usikker selv, blir det bra eller jalla liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Blir litt sånn type xenon style da, Men det kommer mye ann på din egen smak. Jeg hadde nok satt de på min bil.. Har du orginal lykter på hovedlysene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Så ikke så ille ut de, men de bør stå i stil til hovedlyktene og frontblinka . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Så ikke så ille ut de, men de bør stå i stil til hovedlyktene og frontblinka . akkurat derfor jeg spør hvilke hoved lykter han har.. Er litt type angelseys lykter det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Nei akkurat nå så har jeg orginalt begge plasser, jeg lurer dog på å kjøpe nye hovedlykter med angeleyes (integrert blink) med sort bakgrunn, så det er i tilfelle den kombinasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 ja, tror nesten jeg vill gått for den kombinasjonen! Da har du liksom noe som ligner. Hvilken farge har du på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jepp, det er det eneste aktuelle! Den er cosmoss sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Tror nok bilen din har blitt stilig.. samtidig unik, med slike små detaljer! Når folk ikke ser hva du har gjort men syns den er stilig så har du gjort en god jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 eikefjord som i florø komune ? er det tilfelle har eg ikkje sett bilen din i førde verrtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jepp! Ikkje veit eg, har vert i førde før iallfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Er vel ikke noen E36 tåkelykter det der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 hm, rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå