StrexX Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 heisann.. har planer om å bytte ut felgene som sitter på min 325ix , og lurer på om det er annerledes fra ix til vanlig(altså, ikke 4x4), eller kan jeg kjøpe felger som er til e30 uten 4x4??? (noen som har felger som passer til 325ix touring, si ifra Wink ) i min bil er det mye utstyr men mangler kjørecomputer... åssen er det å få satt inn dette?? må jeg bytte hele ledningsnettet eller ligger det klart?? hørt noen si at det ligger klart men man må kjøpe selve computeren.... i min bil sitter det airbag, noe som egentlig er no dritt... (ikke airbag, men at det sitter det i min bil ) hva må jeg gjøre for å få satt inn et ratt uten airbag?
zephyr23 Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 hei, du kan kjøpe felger som er til ''vanlig'' e30 ja som passer på bilen. innpresset er anderledes på disse bilene, men er ingenting som ikke en spacer kan ordne. ang kjørecomputer mener jeg også å ha hørt at i alle bmw'r ligger ledningsnettet klart du må bare ha selve computeren ja,mener jeg å ha hørt ihvertfall!
Ballder Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 hei, du kan kjøpe felger som er til ''vanlig'' e30 ja som passer på bilen. innpresset er anderledes på disse bilene, men er ingenting som ikke en spacer kan ordne. ang kjørecomputer mener jeg også å ha hørt at i alle bmw'r ligger ledningsnettet klart du må bare ha selve computeren ja,mener jeg å ha hørt ihvertfall! Inpress ix 47 og 35 på vnlig E30.. Den fikser du IKKE med spacer ihvertfall! Kjøper du felger som bygger max til en vanlig E30 så kan du IKKE bruke dem på IX'n.
StrexX Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 okay så innpresset må være 47?? eller mer/mindre? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå