Fliid Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Har et "komplett" anlegg til salgs. Dette anlegget speller bra å har a trøkk Alt selges som en pakke. Har alt av kvitteringer og orginal emballasje. Mye av kabler er kablet så det er bare å spelle Forsterke er skrudd fast i ryggen på kassen å kabler er trekt der. Så det eneste som trenger å plugges i "kassa" er 6x9 og frontsettet så speller det helt topp! 12" Boss, 700w, står i en lukket xploid kasse. 6x9, 2 stk. 600w pr stk. En Sony xploid forsterker xm-SD14X, 4 kanaler En Boss forsterker 400w x 4 kanaler - Denne har bass kontroller (så du kan justere bassen ifra førersetet) så er derfor koblet til bassen. Ett Infinity, reference frontsett. Bilder kan fremskaffes til helgen Alt selges for 2.000,- da jeg trenger pengene mer enn anlegget. Mer info kan fremskaffes ved forespørsel
surbotaab Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Har et "komplett" anlegg til salgs. Dette anlegget speller bra å har a trøkk Alt selges som en pakke. Har alt av kvitteringer og orginal emballasje. Mye av kabler er kablet så det er bare å spelle Forsterke er skrudd fast i ryggen på kassen å kabler er trekt der. Så det eneste som trenger å plugges i "kassa" er 6x9 og frontsettet så speller det helt topp! 12" Boss, 700w, står i en lukket xploid kasse. 6x9, 2 stk. 600w pr stk. En Sony xploid forsterker xm-SD14X, 4 kanaler En Boss forsterker 400w x 4 kanaler - Denne har bass kontroller (så du kan justere bassen ifra førersetet) så er derfor koblet til bassen. Ett Infinity, reference frontsett. Bilder kan fremskaffes til helgen Alt selges for 2.000,- da jeg trenger pengene mer enn anlegget. Mer info kan fremskaffes ved forespørsel Hei. Ring meg på 95728530 så kan det hende vi kan få til noe.... holder til i Bø, skal til skien\porsgrunn i morra.... Mvh Per Arne Ralle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå