Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer og sote rutene på min kjære e46 touring. men jeg lurer lit på hva prisen er for å få det gjort profesjonelt? og hvor man kan få gjort dette i trondheimsområdet?

takk for svar!

Skrevet
Ligger vel på 5-8000 for alle ruter. Naturligvis litt dyrere for touring i forhold til sedan/coupe...

Ja, Touring har to ekstra ruter i forhold til sedan. Bakruta i en Touring er imidlertid mye lettere (=billigere) å legge solfilm på enn bakruta på en sedan/coupe.

Skrevet

var nettopp i luleå å fikk det gjort hos en som driver kun med dette å hadde sotet over 3000 biler, jeg leverte bilen kl 0900 å kunne hente den kl 1330 og da hadde den stått å tørket en stund. han demonterte dør trekkene einast. betalte 4500 sv minus kurs så var ikke ille, dette på en touring, i norge der jeg har hørt har det vært fra 4500 til 6500kr

Skrevet

Det er ikke lov å sote frontruta eller sidevinduene framme. Resten kan du sote så mye du vil, såfremst at du ser blålys ut av bakruta.

Men skal dere sote, så sot hele bilen og ikke bare halve! Det ser jo så halvferdig og jevlig ut, og ha likt hele veien..

Skrevet

Var akkurat på riis i skien og de skulle ha 6300 for bakrute og siderutene helt frem på min coupe, de skal ha 1800 for å ta ut bakrute og 1800 for å sote den. de var vel ikke billig akkurat, men er vel sikkert en del jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...