Gå til innhold

BMW noekkelringer og ventilhetter selges utrolig billig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oensker aa selge flere sett med bmw noekkelringer og ventilsett i en pakke. Har 10 sett paa lager, saa du maa vaere rask!

De ligger i en pen svart eske og ser veldig fine ut. Er paa ferie i Bulgaria naa, saa jeg legger ut bilde naar jeg kommer hjem, 1. August.

Til sammenligning, koster ventilhettene 247kr paa GS, og noekkelringer 259kr. Jeg tar 200kr for begge!

Skrevet

haha, slike kjøpte jeg og der på sunny beach forrige uke, hadde tenkt å kjøpe 10stk og gjør det samme som du men de hadde bare 2stk på jallasjappa:D

men kvaliteten tror jeg er bra, kjøpte slike i hellas i fjor, og de ser like fine ut idag

Skrevet

Jeg gir 80kr for hver av de, saa jeg tjener jo ikke akkurat mye paa de. De ser veldig bra og fine ut. Ser ut som det er bra kvalitet paa de. En veldig fin anledning til aa skaffe seg noekkelring og ventiler en langt mye bedre pris enn det foreksempel GS tar... Har slike fra GS hjemme, og kan ikke si at jeg ser forskjell paa de (naa har ikke jeg holdt disse inntil hverandre da, men hva jeg husker).

Skrevet

Kjøpte slike til farmin sinn mersedes i år. Var i sunny beach det også... måtte ut med hele 16kr for de ;> Så var jeg på rudskogen og betalte 100kr for min bmw nøkkelring... De er helt identiske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...