Anderslien Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Jeg oensker aa selge flere sett med bmw noekkelringer og ventilsett i en pakke. Har 10 sett paa lager, saa du maa vaere rask! De ligger i en pen svart eske og ser veldig fine ut. Er paa ferie i Bulgaria naa, saa jeg legger ut bilde naar jeg kommer hjem, 1. August. Til sammenligning, koster ventilhettene 247kr paa GS, og noekkelringer 259kr. Jeg tar 200kr for begge!
maurtin Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 haha, slike kjøpte jeg og der på sunny beach forrige uke, hadde tenkt å kjøpe 10stk og gjør det samme som du men de hadde bare 2stk på jallasjappa:D men kvaliteten tror jeg er bra, kjøpte slike i hellas i fjor, og de ser like fine ut idag
Anderslien Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Jeg gir 80kr for hver av de, saa jeg tjener jo ikke akkurat mye paa de. De ser veldig bra og fine ut. Ser ut som det er bra kvalitet paa de. En veldig fin anledning til aa skaffe seg noekkelring og ventiler en langt mye bedre pris enn det foreksempel GS tar... Har slike fra GS hjemme, og kan ikke si at jeg ser forskjell paa de (naa har ikke jeg holdt disse inntil hverandre da, men hva jeg husker).
Anderslien Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Kan ta bilder i morgen av de. Har fortsatt igjen, saa bare aa kjoepe
GooraN Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Kjøpte slike til farmin sinn mersedes i år. Var i sunny beach det også... måtte ut med hele 16kr for de ;> Så var jeg på rudskogen og betalte 100kr for min bmw nøkkelring... De er helt identiske
verticalescape Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 jeg kjøper ett sett jeg send PM når du har de klar for sending du
Anderslien Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 jeg kjøper ett sett jeg send PM når du har de klar for sending du PM sendt
Anderslien Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Har igjen 5 nøkkelringer, så vær raske! Bilde av den:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå