ropa Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Hei, har da fått skiftet 1bærekule og bærearmforinger forran+bremser (skiver og klosser) Og det har oppstått vibrasjoner i rattet, hva kommer dette av? Er jo helt sykt da man setter på nye deler at dette skjer. Eller må man kanskje skifte ut alt til styring og forstillingsdeler når man først har begynt?!! Før jeg leverte bilen inn på verksted så kunne jeg kjenne litt risting ved hastigheter 100+ km/t. Da sa dem at bærekula var ferdig. Og nu vibrerer det kraftig ved lave hastigheter, 50-80km/t, og bilen kjennes nervøs over 100km/t og bilen trekker kraftig til venstre da man slipper rattet. Dekkene ble også balansert og det ble ikke bedre, felgene er heller ikke skeive. Noen som har innspill på dette?
RobertN Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Hvis det er på verksted du har fått fikset dette som du sier så er det vel bare og ta kontakt med de så ordner det seg nok.
R.E.H Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 kan være drit som er imellom det navet du fester br. skiven og br.skiven.. sikkert ikke skikkelig rengjort..
ropa Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Va jo der, dem tok opp bilen og sa at dem ikke så noe der. Det dummeste dem sa at du må kjøre i 1uke eller 2 og komme tilbake vis det ikke gir seg, for noen knøl altså!! Fikk følelsen av at dem sa det så ikke det blir deres feil og klagetiden har gått forbi, skal dit i neste uke, dem får fa.. meg fixe oppi dette. Er så lei det der. Skifte ut nye deler så blir bilen "ødelagt" Takk for tipsene, er det noe annet det kan være?
Fliid Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Du sier at det er skeivtrekk. ( nå du slipper ratt) Lufttrykk regner jeg med du har skjekket og er funnet OK. Kan være at hjula ikke er justert ordentlig (dette skulle verkstedet gjort når de hadde den)
ropa Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Du sier at det er skeivtrekk. ( nå du slipper ratt)Lufttrykk regner jeg med du har skjekket og er funnet OK. Kan være at hjula ikke er justert ordentlig (dette skulle verkstedet gjort når de hadde den) Rattet står skeivt når hjulene er rett og den trekker til venstre når man slipper rattet+ at det rister i hastigheter mellom 50-80 ca.. Lufttrykk og alt det der er ok, dekkene ble jo også balansert for å sjekke om dette var problemet. Hva mener du med at hjulene ikke er justert orntlig?
Fliid Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Spissinga. Forhjulskontroll er vanlig etter slikt bytte av deler. Men hvem veit om de kan ha glemt det hehe
ropa Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Spissinga. Forhjulskontroll er vanlig etter slikt bytte av deler. Men hvem veit om de kan ha glemt det hehe Hvem vet, må høre dem.. Tenkte på det samme. Hører fra meg i neste uke igjen. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå