Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Holder på å rydde i delelageret, og blir noe småtteri til M20 som jeg like godt kan gi bort hvis noen vil hente det når jeg er ferdig å rydde. Feks vannpumpe,noe pakninger,bolter osv masse nyttig for den som skrur M20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mæhre Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 har ikke innsug til m25 da? er intresert i vannpumpe bor like ved stjørdal, så kan gjerne komme en tur og hente noe. mangler sikkert noe på de mer eller mindre komplette motorene jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Kompl innsug med spjeldhus til B25. Er ofte i Stjørdal, kommer derfra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mæhre Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Da er jeg vertfall intresert i innsug og vannpumpe, har du fordeler og kanskje? Kunne evt. tatt meg en tur i løpet av helgen om det passer. Mulig jeg kan få bruk for mer ta gjerne kontakt på 47656323 for å avtale tid magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Har du startmotor og strekkbolter`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå