Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Lurer på om det er noe muligheter for og montere på dumpventil på en 320D? så man kan få Litt grom lyd? Dette er da en 2004 mod.. Håper på svar. Er ny på forumet...
336mik Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Dette er mulig å få til.Vet at det selges kit med dumpventil til turbo diesel`er(for det er vel en turbo bil). Vet dessverre ikke om noen nett side eller lignende som selger dette,emn skulle ikke være umulig å få tak i. Et billigere alternativ er å bytte ut luftfilterboks med et konfilter.Dette gir mer lyd fra turbo`n,og en pssshh lyd da du slipper opp igjen gassen.
HMW Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 hmmm... når du slipper du trykket på bil med så liten effekt så kan du faktisk miste litt drag når du legger i neste gir... bare en tanke..
Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Dette er mulig å få til.Vet at det selges kit med dumpventil til turbo diesel`er(for det er vel en turbo bil).Vet dessverre ikke om noen nett side eller lignende som selger dette,emn skulle ikke være umulig å få tak i. Et billigere alternativ er å bytte ut luftfilterboks med et konfilter.Dette gir mer lyd fra turbo`n,og en pssshh lyd da du slipper opp igjen gassen. Takker for svar.. Hmm, nei skal ikke være umulig og få tak i. Men spm er bare hvor. hehe.. Ja, er TurboDisel. Kan jo selvfølgelig montere konfilter ja. Gir jo litt bedre lyd. Men mere stas med Dump hehe..
Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Får putte inn en chip, så er den trimmet Helt enig.. Den er chipet og oppgradert så det holder
Samaraiuz Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Du kan jo kjike litt her http://www.superstyling.no/shop/index.p ... afdd53da59
Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Takk for adr.. Vet ikke om det funker til Disel men.. Hmm, Er ikke lett og oppdrive dump til disel altså
336mik Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 De diesel kittene er ihvertfall litt mer kompliserte enn en vanlig dump ventil.Trenger vel noen magnet føler og greier på gassen og sånn vil jeg tro. Dump gir en høy psshh lyd,mens kon-filter gir en ikke så høy psshh lyd,men til gjenngjeld gir den veldig mye lyd at du har turbo,i form av uling.Kan prøve å få tatt et lydklipp av min 524 og legge ut hvis noen sier meg hvor jeg kan laste opp lydfilen.
Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 De diesel kittene er ihvertfall litt mer kompliserte enn en vanlig dump ventil.Trenger vel noen magnet føler og greier på gassen og sånn vil jeg tro.Dump gir en høy psshh lyd,mens kon-filter gir en ikke så høy psshh lyd,men til gjenngjeld gir den veldig mye lyd at du har turbo,i form av uling.Kan prøve å få tatt et lydklipp av min 524 og legge ut hvis noen sier meg hvor jeg kan laste opp lydfilen. Hørtes ut som det var en god del jobb. Men ingenting er umulig Konfilter er en mulighet. Men er mere stas med dump egentlig. Hmm, Lydklipp er jeg ikke riktig sikker på jeg heller.. Men hadde vært fint, om du kunne prøvd og få gjort det ja.
Samaraiuz Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Sorry, men her er linken for dump til turbo diesel biler;) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6874&img=1
Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Sorry, men her er linken for dump til turbo diesel biler;)http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6874&img=1 Riktig;) Synes det ble litt rart med den adr i sted egentlig.. Men det her ser jo ganske så greit ut Får studere det her littegrann:D
Samaraiuz Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Jepp, får håpe du får det til, skal kjøpe denne dumpen til min egen utpå høsten tenkte jeg=)
Mr.Dan Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Blir nok ikke jeg som skal kjøpe isåfall. Er fattern som er litt hekta på det. Er jeg som må sjekke ut for fattern vettu.. Bil interesert som F. Men hakke peil på data.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå