Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Har uåpnet PPG epoksy grunning totalt 6 liter jeg kan selge. For bruk på bil (som på PIMP MY RIDE )
Gjest Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Har uåpnet PPG epoksy grunning totalt 6 liter jeg kan selge.For bruk på bil (som på PIMP MY RIDE ) Hvor mye for en liter? Trenger man noen annen type grunning mellom denne og baselakk?
Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Er 3 liter med "base" og 3 liter "epoksy", knallsterkt mot rust. men vil ikke åpne disse store spannene. Kan sikkert skaffe deg mindre kvanta til svært god pris. Må vel feks slipegrunning på. Gi meg info på hva du trenger og hva du skal lakke (ei dør,hel bil el). Skaffer PPG,Deltron osv til svært god pris
Anderslien Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Du har ikke slik epoxy greier til mur gulv? Driver aa lager vinterlagring av biler i laaven her paa gaarden, saa skulle hatt noe saann epoxy greier til gulvet der samt i verkstedet
Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 International til knallgode priser. Lakka verkstedgulvet mitt i Halden med det, og bygget der hadde vel stått med ubehandlet mur i 20 år,oljesøl,frostvæske og hele pakka... Skurte med avfetting og høyttrykkspylte før vi la epoksyen. Gulvet var i så dårlig forfatning at vi måtte fylle i sprekker osv med epoksyen, og rulle 2 ganger. Nesten 2 år etterpå med Transiter (med piggdekk),store verkstedjekker,vinkelsliper osv er det kun minimale skader på epoksyen. Blir sånn glasshard at for å ødelegge må du slå med spiss hammer for å knuse den,og ennå da slår du bare i overflaten. Og realt å vaske. Mange KVM?
Anderslien Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Det hoeres jo veldig bra ut. Er ikke helt sikker paa hvor mange kvadratmeter, men kanskje 300?
Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Sjekker over helga, så får du pris på 300KVM.
Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Jepp. Får bare skrike ut om dere trenger tilbud på lakk og lakkprodukter osv...
klebefix Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Har uåpnet PPG epoksy grunning totalt 6 liter jeg kan selge.For bruk på bil (som på PIMP MY RIDE ) kor masse kronasje e da snakk om her?
Bmw4life Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 hei, jeg skal pusse min bil hel til metallet grunnet at den er lakkert med biltema spray lakk.. (egentlig beregnet som vinterbil) så da lurte jeg på hvor mye du skal ha for grunning å "tett" lakk til hele bilen(e30 2 dørs) trenger alt utenom pusse materialet...
Sir Hofstad Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Notert og skal sjekke. Er ferietid til han jeg handler av... Prøver å få til en avtale som kanskje kan benyttes av folk her inne? Er ikke bare,bare å sende feks tynner via post. Da hadde det vært bedre med at dere kunne benyttet avtalen og fått levert pr Tollpost kanskje...
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Klebefix: 1000,- + frakt ca 200. Tror jeg betalte 2700 med prosenter...
klebefix Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 kor lenge kan dette lagrast... er langt frå ferdig m sveising
Sir Hofstad Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Er vel datostemplet, og kan sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå