destroyy Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Hei. kunne trengt å stramme brekket mitt, men vet ikke helt hvor jeg strammer det. Kan ikke stramme no mer ved selve brekket.. så må gjøre det i andre enden. Kan noen forklare meg det enkelt å greit? hvertfall hvor det skal strammes.. så skal jeg nok klare resten selv
Andreas_1 Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Er vel justeringsskruer på selve bremsene, et hull i bremseskjoldet. Da bare justerer du de til de tar og så litt ut igjen. Bare husk å juster de korrekt i forhold til hverandre. Ellers så er det gjerne noe stramme mulighet på wire'n bak. Vet ikke, bare se etter noe gjengestell.
Bimmerlars Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Ta av trommelen så ser du det. Er en justeringsskrue/hjul du skrur på for å legge etter bånda, juster så det tar, også litt tilbake. Så trommelen snurrer med litt motstand. Slakk wirene inne ved brekket FØR du gjør dette. Så strammer du wirene til det får fin vandring, men at det fortsatt er slakk i selve wiren, så du ikke drar mer på bånda med brekket slakt.
destroyy Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Takk for svarene får vel sette av tid til dette etter motorbytte jeg skal begi meg ut på idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå