Halvor89 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Som sagt i topic'en. Åssen er det best å feste basskassa i en e36, uten å drive å skru i karroseriet osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE46 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvis du ikke har kasse fra før kan du støpe en kasse av glassfiber ned i reservehjuls brønnen, dette krever ca 2 dagers arbeid men du får en fin lyd i bilen av det, men hvis du har ferdig kasse kan du ta en 19 mm finerplate eller 19mm vantett sponplate skjære den ut etter formen i bagarsjerommet og skru ned i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 min plan er å kjøpe noe borrelås greier me teip/lim på å legge under;) ikke det at jeg egentlig trenger det siden kassa mi har kansje 10 cm på den ene siden og 5 forran =P den får ikke flytta så mye på seg, men skal ordne noe for sikkerhets skyld =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gadgetproffen Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 slik satte jeg basskassa, de ble ganske bra lyd selv om det er stål i hattehylla det er noen åpninger i stålet i hattehylla som det er mulig å få fram litt lyd gjenom http://home.no/kbakkeli/multim.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå