Halvor89 Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Som sagt i topic'en. Åssen er det best å feste basskassa i en e36, uten å drive å skru i karroseriet osv ?
HenningE46 Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Hvis du ikke har kasse fra før kan du støpe en kasse av glassfiber ned i reservehjuls brønnen, dette krever ca 2 dagers arbeid men du får en fin lyd i bilen av det, men hvis du har ferdig kasse kan du ta en 19 mm finerplate eller 19mm vantett sponplate skjære den ut etter formen i bagarsjerommet og skru ned i den
///Lasse.B Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 min plan er å kjøpe noe borrelås greier me teip/lim på å legge under;) ikke det at jeg egentlig trenger det siden kassa mi har kansje 10 cm på den ene siden og 5 forran =P den får ikke flytta så mye på seg, men skal ordne noe for sikkerhets skyld =)
gadgetproffen Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 slik satte jeg basskassa, de ble ganske bra lyd selv om det er stål i hattehylla det er noen åpninger i stålet i hattehylla som det er mulig å få fram litt lyd gjenom http://home.no/kbakkeli/multim.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå