tarjei Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 har bmw E36 som eg skall hellakere. lurer på om det er lettere å få selt den med en farge som ikkje er vanleg å sjå på en E36 å om eg får bedre pris på den eller skal eg barre ha original fargen vinrød? kan noen hjelpe meg med å sette opp en avstemnig. klarte ikkje å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Husk at siden bilen er rød, og du hellakkerer den, i f.eks blå, så må du lakkere inni dører, motorrom osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 jeg ville ikke hellakkert bilen med mindre du mener HEL lakkering, dvs som tinamor her sier: inni dører motorrom, under panser, inni bagasjeluka osv osv. da ville jeg heller lakkert hele utsia i den samme fargen, blir pent det og da blir den jo blank og fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Husk og gi beskjed/søknad til BT før du skifter farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Må man søke til BT før man skifter farge på bilen.... Hmm.. jaja, da vet man det og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Må man søke til BT før man skifter farge på bilen.... Hmm.. jaja, da vet man det og... Fargen må jo endres i vognkortet vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Snakket nettopp med SV og man trenger ikke å oppdatere vognkorte om du bytter farge. Det er ingen krav. Men er fordel... Svenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Husk og gi beskjed/søknad til BT før du skifter farge Har jeg aldri hørt at man må. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå