ViBe^ Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Noen som har handlet der? God service? Hva er enklest, mail eller telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 De svarer vanligvis sinnsykt kjapt på mail. Virker som en seriøs mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Det er ikke noe problem å handle av de, og det er bare å sende dem en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Ok, hørest jo bra ut. Sendte de mail onsdag men har ikke fått svar enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Det er jo mitt i ferietid, så det kan lønne seg å være litt tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Det er jo mitt i ferietid, så det kan lønne seg å være litt tålmodig. Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 jeg fikk svar på dagen da jeg for litt siden sendte de mail! Virker meget seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Sendte mail dit i går og fikk svar i går, sendte igjen i dag og har fått svar på det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå