RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 hei. hver morgen når motoren er kald fjusker den. men presis på samme plass/strekning slutter den, og oppfører seg normalt. da har motoren fått opp temp.en har på følelsen at det kan være temp.føleren som fjusker. men hvor sitter føleren. er det noen av disse?: takk for eventuell hjelp
Fliid Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Det er nok Termotidskontakten din som kødder. Du har brukt riktig bildet. Termotidskontakten styrer kaldstartsdysen, så du er nok på rett spor. Termotidskontakten er den Blå. Står i Haynes hvordan du kan skjekke om føleren er i korrekt stand.
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 har delemotor med ekstra føler bare bytter den med den. vet at den andre skal funke.. takk
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 damn.. det ble faktisk værre, nå fjusker den lengre hvor ligger kaldstartsdysa? på gasspjeldhuset?
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Alle dyser har "kaldstartsdyse" hehe. Spruter bare mer guffe på kald motor blandt annet. At den ble værre er jo ikke akkurat noe glede..
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 dæhm!.. hmmm.. kanskje det kan være hjernen som gir feil info? kjipt om det er det, siden den er chippa.
D.Toft Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 vask tomgangsregulatoren, og sjekk slangene for falsk luft. det gjorde eg på min, med trimkam og chip... gikk rufsete på kald tomgang, etter 2 min på 2000 omdr gikk den normalt.. så vask tomgangsmotoren med hot shot.. http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... d=13234238
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 skal bytte gass-spjeldhus pga slark i overføringa til gasswire`en. Da bytter jeg tomgangsregulatoren også. håper det holder. nok utlegg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå