Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, noen som har erfaring eller peiling på om det er vanskelig og tidskrevende å fikse vannlekaskje inni motoren?

merker at vannet blir borte og at det blir grårøyk ut av eksos, og at den går dårlig, som om den ene tennpluggen ikke tenner ordentlig..

takk på forhånd:D

Skrevet

Toppakningshavari. Vann i den ene sylinderen. Hatt samme problem jeg og. Har du ikke peiling overhodet så send den på verksted. Har du noenlunde peiling å lyst til å prøve å fikse dette så går det ann å fikse selv, demontere toppen, trykkteste den og plane den for så å sette på ny pakning. For å svare helt på spm. så er dette tidkrevende.

Skrevet

jeg kan skru, men det blir første gang jeg skifter topp pakning, noe jeg burde være obs på? ting som spretter og ting som skal stå riktig iforhold til hverandre?

jeg regner med det ikke er så lurt å kjøre videre med det problemet, det kan komme vann i olja ikke sant?

Skrevet

er jo en god del jobb da! også er det detta med å sette registeret riktig, og så det ikke flytter seg! må jo ta alle forhonds regler som du har når du bytter reg reim.. søk litt på forumet så er det flere lignende tråder om dette!

Skrevet

hah, var fader meg ikke så vanskeli å skifte toppakning:D kan kalle det en dags arbeid;D gla jeg ikke satte den på verksted, sparte med 6 tusen der gitt

Skrevet

Hehe, sånn det skal være ;) Gjør det selv! Men om du ikke har planet toppen og den er skeiv, så vil du fortsatt ha lekkasje. Men må da håpe den ikke er det, men er en grunn til at den gamle begynte å lekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...