tuniluni Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 hei, noen som har erfaring eller peiling på om det er vanskelig og tidskrevende å fikse vannlekaskje inni motoren? merker at vannet blir borte og at det blir grårøyk ut av eksos, og at den går dårlig, som om den ene tennpluggen ikke tenner ordentlig.. takk på forhånd:D
Fliid Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Toppakningshavari. Vann i den ene sylinderen. Hatt samme problem jeg og. Har du ikke peiling overhodet så send den på verksted. Har du noenlunde peiling å lyst til å prøve å fikse dette så går det ann å fikse selv, demontere toppen, trykkteste den og plane den for så å sette på ny pakning. For å svare helt på spm. så er dette tidkrevende.
tuniluni Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 jeg kan skru, men det blir første gang jeg skifter topp pakning, noe jeg burde være obs på? ting som spretter og ting som skal stå riktig iforhold til hverandre? jeg regner med det ikke er så lurt å kjøre videre med det problemet, det kan komme vann i olja ikke sant?
Maxxsonics Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 er jo en god del jobb da! også er det detta med å sette registeret riktig, og så det ikke flytter seg! må jo ta alle forhonds regler som du har når du bytter reg reim.. søk litt på forumet så er det flere lignende tråder om dette!
tuniluni Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 høres ut som verkstedmat, jeg hakke råd til å gjøre en feil:P
Maxxsonics Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 gjør du feil alleall, så blir det veldig dyrt! hehe
tuniluni Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 hah, var fader meg ikke så vanskeli å skifte toppakning:D kan kalle det en dags arbeid;D gla jeg ikke satte den på verksted, sparte med 6 tusen der gitt
Fliid Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Hehe, sånn det skal være Gjør det selv! Men om du ikke har planet toppen og den er skeiv, så vil du fortsatt ha lekkasje. Men må da håpe den ikke er det, men er en grunn til at den gamle begynte å lekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå