-Anders- Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Har nå ventet 3 mnd på et kw understell.. -og jeg får faen ikke tak i dem. Måtte forhåndsbetale halvparten for at de skulle bestille det, greit nok, men dette er ikke holdbart! Begynner å bli mektig lei av å vente på de folka der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 tror de er å stole på, men vet av erfaring at de gutta ikke er sp flink til å ta tlf. Tror iallefall de har greie på det de driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Send en PM til 336mik og spør hva han synes om Protrim. Du er ikke den første som har måttet vente _ei stund_. For å si det slik, han har venta liiitt lengre enn 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jada de har nok greie på hva de driver med! Men sist gang jeg snakket med de sa han at varene hadde ligget i norge siden 21 mai! Da var det vel midt i juni en gang. Men får bare fortsette å ringe da. Litt dritt at det tar så lang tid iom at jeg håpet på å få det på før sesongen er over :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå