Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min som i disse dager er under demontering for ny lakk.

Det er en -98 mod 520 Touring med ca 180000km på telleren.

Har hatt den i litt over 2 år nå og hadde egentlig tenkt til å bytte inn den til en litt nyere bil.Men med dagens inbyttepriser så ble ikke det aktuelt.

Blir derfor å legge noen kroner på denne isteden.Skal prøve å legge ut litt bilder etterhvert som ting blir gjort.

Kan jo legge ut ett slik den var..

dsc00104ti7.jpg

Det som skal gjøres ...

Lakkeres Hvit (Audis nye)

M5 Frontfanger

M5 speil

2001 Baklykter

M-Tech sidelister

Shadowline lister

Bytte ut treverket inne med matt krom

Justerbart senkesett

Nye -M-innstegslister

Crystal sideblink

++++

Sikkert mange som reagerer på fargevalget ,men jeg tror hvit vil bli helt konge+att ikke mange som er hvite.

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser ut til og bli bra det der :) . men du har vel ikke bare lagt litt penger i den, er det ikke de stållistene som er så sinnsykt dyre da? hørt noe om 11lapper viss de er orginale, så får man ikke det uorginalt heller?

Skrevet

ok, det er jo litt mere overkommelig pris da :) . var bare en kompis av meg som det kostet så mye her i norge! Men det blir nok pent med de på. Bestilt alle delene fra de eller?

Skrevet

Alle delene på bildene er ifra koed ja.

Ellers så er bilen originalt med standard fjærer/dempere ,ikke nivå.

Senkesettet er ifra FK. Ble bestilt med FK dempere også,men jeg fikk med de gule koni som har justerbar rebound.Var vel kanskje bare det de hadde inne. :D

Skrevet
Er nok ikke så dyre nei,tror de kom på rundt 5 lapper ifra koed jeg. :lol:

Vurderte å kjøpe dette jeg også men ble til at jeg kjøpte et sett med brukte lister som jeg fikk lakkert! Liste settet kostet meg 400,- :wink: og lakk + klarlakk 350.. :D

• 1 month later...
Skrevet

Går ikke akkurat fort med dette prosjektet mitt.

Men har ihvertfall fått lagt litt lakk i motor rommet og tatt justering av frontfangeren.var ikke perfekt passform på den.Måtte kappe av 12mm på på hovedfestene foran for å få den på linje med hjulbuene

Slenger ut noen bilder av det lille som har skjedd siden sist.

dsc00182hu5.jpgdsc00183vx2.jpgdsc00184yv5.jpgdsc00188yn2.jpgdsc00189gu4.jpgdsc00190ai3.jpg

Skrevet

Ja ,nå har det begynt å skeie litt ut her.

Men det gjør det vel stort sett alltid med prosjekter.hehe.

Har fått tak i en S50B30 motor som etterhvert skal inn i stasjonsvogna.

Er en god del jobb med den før det blir aktuelt,så det skjer nok ikke noe på den fronten før neste år.

Har vært ett aldri så lite havari,og den trenger borring.spørsmålet er da.

Få tak i en blokk som er pen,eller borre opp denne å ta den fullt ut med smidde stempel og Turbo.

Vi får se,hadde ihvertfall vært moro med litt mere motor.

dsc00187cc1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...