Gå til innhold

m30b35 med dreide stempler,åssen turbo m/745i grenrør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen turbo skal jeg kjøpe til min '91mod m30b35 med dreide org. stempler å 745i turbogrenrør? Åssen flens er det på dette grenrøret?? :)

Planen er tillegssprut å ca 400 holdbare hk har jeg hørt jeg kan klare å hente ut med det?? Motor skal i e30..

Skrevet
på 745 står det originalt en kkk k27, ganske grei turbo som vil ladde fra ca 2000 o/min. men du må sette inn større (m12?) pinnskruer i toppen viss du skal bruke vanlig M30 topp.

Hvor mange hk er den kkk k27 god for? åssen annen topp kan jeg bruke på den motor'n? :)

Skrevet

god for? de blir chippa til 350hk med godt resultat i 745. har selv prøvd en slik. sette og en slik motor i E28'n som jeg hadde.manuellkasse og gode greier! Original 745 topp har det du trenger da, da med ventiler som er fylde med ett eller anna pulver for kjøling. 745 blokka har forøvrig undersspylte stempler for bedre kjøling. så jeg tror jeg hadde begrensa meg litt viss du kun går for neddreia originalstempel i m30 b35 motoren din.

Skrevet
god for? de blir chippa til 350hk med godt resultat i 745. har selv prøvd en slik. sette og en slik motor i E28'n som jeg hadde.manuellkasse og gode greier! Original 745 topp har det du trenger da, da med ventiler som er fylde med ett eller anna pulver for kjøling. 745 blokka har forøvrig undersspylte stempler for bedre kjøling. så jeg tror jeg hadde begrensa meg litt viss du kun går for neddreia originalstempel i m30 b35 motoren din.

Ja vel,veit du hvor det selges nye kkk k27? :)

Skrevet
kjøpte/bytta inn min her: http://www.turbo.no/index2.htm er en forholdsvis dyr turbo, så det finnes sikkert billigere alternativ som funker like bra. ekstern wastegate er der og. men skal du bruke 745 manifoild så er det jo ok det. Hadde personlig gått for ett grenrør. både med tanke på plass og effekt.

Veit du hvor jeg kan kjøpe grenrør da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...