Kurt Andre Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Lurte litt på og sote alle rutene på bilen, men vil ikke sånn dårlig film som det blir riper i med en gang. er det best og sette bort sånn jobb, eller bytte ruter, eller hva er anbefalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 ville satt den bort. Har hatt www.scandinaviasolfilm.no til å legge på min bil. Det ble veldig bra det, er en helt annen kvalitet på den filmen de bruker i forhold til f.eks biltema sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 hvor mye måtte du gi for den jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 hvor mye måtte du gi for den jobben? Hvis du går inn på nettsida. www.scandinaviasolfilm.no så kan du regne ut prisen der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Takker for tips, men litt rart det er billigere med stv? Er det pga bakruta kanskje? Fornøyd med jobben de gjorde på din bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 jeg var engang hos riis bilglass og hørtte på pris og da skulle de ha rundt 50000vis jeg ikke husker feil for å sote min touring, vindu med heis 750 stk små ruter som er i døra 450 stk bakruter på sidene 750 stk og 1200 for bakruta dette sto på hjemmesia til riis.no For en mellomklasse stasjonsvogn koster det vanligvis mellom 4000 og 5000 kroner. Da er ikke framdører og frontrute medregnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 kommer an på hva du vil bruke. billig og greit resultat er å bruke film.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Takker for tips, men litt rart det er billigere med stv? Er det pga bakruta kanskje? Fornøyd med jobben de gjorde på din bil da? Det er pga bakruta ja. Har selv coupe og ho som la på filmen sa at det var dyrere pga at det er vanskeligere å komme til der. Jeg er kjempe fornøyd med jobben de gjorde. Har selv lagt film på andre biler (biltemafilm) og resultatene kan ikke sammenlignes! Du får det du betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hei Kurt Andre! Hør med Brix bilpleie (tror det heter det...) i Sandefjord, tror de har ok priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Jøss, visste ikke de driver med sånne ting?? Todde de bare hadde bilpleie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 De fleste tar mellom 4000 og 6000 for sedan/coupe. Er helt klart verdt penga da de fleste gir garanti samt er proffe naturligvis. Skal man gjøre det selv, styr langt unna billigfilm!!! Den er svært stiv og derfor vanskelig å få fin. Legg heller penga i kvalitetsfilm med en gang, du vil ikke angre på det!! Har selv prøvd 3M-film, dyr, men fantastisk å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 ellers så gjør dem det på bilpleie nr1 i tøsnberg! 6500 var det vel for sedan,- alle ruter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 jeg var engang hos riis bilglass og hørtte på pris og da skulle de ha rundt 50000vis jeg ikke husker feil for å sote min touring, vindu med heis 750 stk små ruter som er i døra 450 stk bakruter på sidene 750 stk og 1200 for bakruta dette sto på hjemmesia til riis.no For en mellomklasse stasjonsvogn koster det vanligvis mellom 4000 og 5000 kroner. Da er ikke framdører og frontrute medregnet. Det var litt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddi84 Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 jeg hadde levert den inn...Skjer det noe så har du garantien å støtte deg på. Pluss at de gjør som regel en perfekt jobb. Det koster litt men det er verdt det. Har selv prøvd å gjøre det selv, men det endte med jævli mye banning og mye ødelagt sotefilm. Jeg gjør det aldri igjen. Nå skal det sies at jeg kjøpte det på Biltema da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 er jo ikke så utrolig vanskelig og sote selv heller. Bare kjøp skikkelig film og pass på får støv, bruk gjerne et barberblad på ruta og skjekk den nøye får støv etterpå bruk vann med zalo i når du legger filmen på ruta, så legger du filmen ca 4mm over toppen på ruta, denne filer du ned når den har tørket (festet seg) Da får du et kjempe resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå