Christian V Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg ønsker å kjøpe E30 M3 - og i den forbindelse vil jeg lodde stemningen for salg av min E30. Det får holde med to entusiastbiler, i tillegg til familiebilen. Prisen er nok noe høy - siden bilen er eksepsjonelt pen og velholdt - pris er derfor satt til kr 80 000. Bilder og informasjon finnes her: http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=9665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Pen bil men jeg frykter den blir tungsolgt når man ser folk henter tilnærmet strøkne m-tech 2 325i'er fra Tyskland for 80-90k. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Da jeg var på jakt etter denne bilen, undersøkte jeg markedet i Tyskland og Sveits, og jeg kan ikke si jeg kom fram til samme slutning som deg. Kom gjerne med eksempler fra mobile eller autoscout. Min erfaring er at prisene på kontinentet er ganske høye når det gjelder strøkne E30'er - husk at engangsavgiften på en 1988 325 er kr 50 000, og for en 1988 320 er den kr 37 000. I tillegg kommer det utgifter som reise og opphold. Denne bilen har for øvrig gått 4000 km per år, samtlige servicer er holdt, tectylbehandlet 4 ganger og registerreimen er byttet 4 ganger. Alt er dokumentert - og bilen selges av en entusiast - dette kan du nok finne ut av på bmwccn.no, og evo.no hvor jeg er noe aktiv. (For øvrig er jeg 33 år, gift og har tre unger, enebolig og har 5 år høyere utdannelse og fast solid inntekt) EDIT: Rettelse av gramatiske feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Tenk den E30'en med manuell kasse.. Snakk om FLOTT!!! bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Tenk den E30'en med manuell kasse.. Snakk om FLOTT!!! bil Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Ble du sur? Var absolutt ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Har hentet et par bilder: Ubrukt reservehjul - knusktørr bagasjerom Meget pent interiør Panserisolasjonen ser helt ny ut Bilen er helt uskrudd Dessverre har jeg ikke bilder av bilen med de felgene som nå brukes. Det er aluminium på både vinter- og sommerdekk. Det er BBS krysseikefelger til sommerdekkene. Bilen er for øvrig ikke vinterkjørt, til tross for at det følger med vinterdekk. For samtale og/eller sms kan jeg treffes på 99 09 62 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Ble du sur? Var absolutt ikke meningen Hvordan kan du tro dét? Jeg er enig i at svært mange kunne tenkt seg denne med manuell girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Pga. det grellet svaret jeg fikk Lykke til med salget av bilen. Er litt av en perle du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Ok. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 ...opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwBoy///M Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 den bilen kan du si er go som ny. er nok første og siste gang jeg får se en så strøken e-30. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Takk skal du ha. Jeg håper at min fremtidige M3 E30 vil være tilsvarende strøken. Her er for øvrig annonse fra www.finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10756408 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Jeg tok noen ekstra bilder i ettermiddag. Legger disse ut for å pirre smaksløkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Det var to personer innom i kveld, på motorsykkel - som uten videre gikk inn i min oppkjørsel og besiktiget bilen - uten noen form for tillatelse. Hvis det er noen som kjenner til disse; ta kontakt med meg - å trå inn på andres eiendom uten tillatelse er forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg