Arnefles Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 Har fått et lite problem med automatkassa mi de siste dagene,den er blitt veldig lei å få ut av drive. Ellers så funker den veldig bra. Noen som har en ide om hva som kan være årsaken,bytte olje? Hvor ofte skal det byttes olje på en slik kasse evt?
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Kanskje kassa begynner å ta kvelden? Olja skal egentlig ikke byttes. Skal være "evigvarende", byttes kun ved reperasjon på girkasse.
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Nei nei nei,sier du det... Huff,nå ble jeg bekymret her!
Krebs Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Det er ikke bare slitasje i mekanikken da ? Jeg tenker på knappen du presser inn for å få den ut av drive og låsemekanismen/stag i den forbindelse . Hadde det problemet på en tidligere BMW med automat. Om kassen ellers girer som den skal og virker grei, er nok dette det første jeg ville kontrollert.
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Det er ikke bare slitasje i mekanikken da ? Jeg tenker på knappen du presser inn for å få den ut av drive og låsemekanismen/stag i den forbindelse . Hadde det problemet på en tidligere BMW med automat. Om kassen ellers girer som den skal og virker grei, er nok dette det første jeg ville kontrollert. Hmm,kan jo kansje være det da. Men da er det vel rart det ikke er på de andre girene også eller?
Arnefles Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Noen som har noen erfaringer ellers her? Får kansje ringe BMW i mrg...
Mr.T Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Jeg kjøpte meg en haynes bok og der sto det at man ikke trenger og skifte viss man har en bil som er nyere en september 1997 viss man har en m44 eller m52 motor.
Arnefles Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Ringt BMW og dem hadde ikke vært borti dette-i allefall han jeg snakket med.. Får ringe et annet BMW verksted da.
Arnefles Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Noen som vet om noern som kan overhalle kassa mi eller monterer byttekasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå