Brættis Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Passer girboks, cluthc og svinghjul fra 86 mod 320 på min 88 mod (facelift) 320 touring? Skal bygge om fra automat til manuell.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Ja. det ville jeg tro. M20 begge 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Synes å huske det er noe forsjell på en føler på girboksen... Hvordan kobler jeg meg forbi start sperren etter skiftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Lurer også på om Hvilke ledninger jeg skal kortslutte for å få startet bilen. Når det er automat starter den bare i "P"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 det må du måle deg fram til, og legge inn en kabelbitte, eller klippe de 2 ledningene og legge dem sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå