Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er el. overføringen fra "rattet" til "bilen" (siden rattet kan tørnes flere omdreininger er det ikke kabler hele veien)

I sleperingen er kontaktflater der som får mekanisk slitasje, mulig det er blitt dårlig kontakt etterhvert.

Part no.2 her (OBS kan være annet delenr på din bil): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35

Du kan jo demontere rattet og måle om alle polene har kontakt, og gjør du dette koples batteriet fra under hele operasjonen for ikke å skape feilkoder som må resettes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...