Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M20B25 er en gøy motor det. Mere enn nok som første bil iallefall. hadde samme selv :) Nå kjører jeg M3, å er ikke skuffet, veldig fornøyd så langt med bil å motor. Sprek for å være 215 hk bare :)

Skrevet
noen som vet hva lakkering kommer på sånn ca når jeg pusser og matter lakken selv ?

Du bør nesten gå rundt å be om pristilbud på lakkeringsverksted. Men det er jo mye demontering og maskering ved hellakkering. Du må regne med å måtte ut med en del tusenlapper der. Men kan være lurt å sjekke priser,for det kan nok variere litt.

Skrevet
Einaste spesiella me den m3 motoren,den tikker som ein fiesta,takka meg te 325 motoren 8)

Så M20 tikker ikke? Må jo være nyoverhalt for å ikke ha ventiltikk :D

hehe ja standar at de tikker, kommer bare an på HVOR mye, min e30 tikka ikke når jeg hentan i tyskland helt til onkel rassekjørte den i 150 i 4de gir på motorveien( ikke å anbefale) på veien hjem... da tikka den :cry:

• 6 months later...
Skrevet
Einaste spesiella me den m3 motoren,den tikker som ein fiesta,takka meg te 325 motoren 8)

Så M20 tikker ikke? Må jo være nyoverhalt for å ikke ha ventiltikk :D

hehe ja standar at de tikker, kommer bare an på HVOR mye, min e30 tikka ikke når jeg hentan i tyskland helt til onkel rassekjørte den i 150 i 4de gir på motorveien( ikke å anbefale) på veien hjem... da tikka den :cry:

Må være nøye med å bytte olje på M20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...