Big_AL Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Er det noen her som har bygd om isen til m3 3.0 og fått det godkjent? Hva er forskjellen på en 3.0l m3 3.2l m3 og isen i understell? nav, drivaksler, bremser osv Ser det er et forskjell på stabstag vis jeg skal kjøpe eibachstag. Er det forskjellige fester eller er det bare tykkelsen på staget? Jeg lurer på om jeg skal prøve å sette en 3.0l m3 motor i bilen min med 3.2 understell vis det er noen store forskjeler fra 3.0l det jeg har fått med meg er at det er forskjellige bærearmer, diff, noen forsterket plater som er sveiset inn orginalt på karosseriet på m3 utgaven, bremser. håper det er noen som kan svare på dette.
Odlaen Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 søk litt i forumet. har vert oppe mange ganger før.
Big_AL Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 jeg søkte litt rundt jeg klarte ikke å finne noe. noen tips noen? hadde vært evig takknemlig. link eller noe.
Madox Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 jeg har ombygd min 325 til m3 3.0 ferdig, men har ikke fått den gogkjent ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå