NSS Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Når jeg kjører på små humper og dumper hører jeg no klakking/klikking fra høyere forhjul... Og når jeg nærmer meg 70km/t så rister rattet ganske mye, men derfra rister det bare mindre og mindre jo høyere opp jeg kommer... Noen som vet hva dette kan være? Takker for alle svar
TJ Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Tipper det kan være stab.stag og foringer som trenger å skiftes. Hadde samme symptomer på min, og etter bytte av dette ble det helt stille.
Bjørner Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Kan være stabstaget (kaklestag ). Start med denne, koster 300,- og du trenger ikke 4hjulskontroll. Men siden du har risting tipper jeg det casterstaget. Om du ikke bytter casterstag m/foring på vensterside også, så må du alle fall bytte foringa på venstre side. Hvis du skal bytte casterstaget selv, må du huska å senke bilen ned på hjula før du skrur skikkeli til på mutteren på staget hvor foringa sitter, eller kan foringa på casterstaget vri seg. Ved bytte av stabstaget må staget skrus til med hjula rett fram. Det gjorde ikke jeg sist, da gikk det 1 år så var det ødelagt
NSS Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Er sånne ting dyrt å bytte på verksted eller?
frossi Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Mener å huske at jeg betalte et par tusen for å få utført stabstag skifte hos Furubakken.
NSS Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 HMSW skrev: kan bytte dem for deg bare si ifra.. Hvor mye skal du ha? Og hvor lang tid tar det?
Kurt Andre Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Har sånn klakking jeg også i min, men det er bare det skjoldet bak bremseskiva som er knekt, det hører jeg flere har problemer med på de e39`ene. For han jeg kjøåte bilen av mente også det var en lenkearm eller noe, men på eu kontrollen hadde han bedt om og sjekke de skikkelig, men de var det ikke noe feil med. Sjekk det skjoldet også, kanskje det er det hos deg også??
HMW Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 rundt tusen bare send pm ell melding så ordner vi det 41551531
HMW Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 skjoldet er delt i to... og poppa sammen. de pleier å dele seg og så ligge inni å skrangle.. høres ikke bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå