Kenneth520IA Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Hei. Jeg bare lurer på om det er noen som har god kunnskap om BMW her i Trondheim, og som kan skru. Eller noen som kjenner noen som kan. For jeg kan ikke Hadde vært greit å vite når man skal ha noe gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 "Ske1eton" bor i Trondheim, og er en hyggelig mann, med mye kunnskap http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... ile&u=2296 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Takker TK Joda,har med noe verktøy å sånn. Men dårlig med lokale foreløpig. Har begynt med disse treffene her og anbefaler de som kunne tenkt seg hjelp osv å stikke oppom og høre. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... c&start=15 Planen fremover er å investere i diagnostikk: Launch X-431, for bedre å kunne yte hjelp,raskt og rimelig, finne arbeid og et lokale for prosjekter osv. Men bare sende melding så skal jeg se hva jeg får til Hva du holder på med i garasjen for tida TK, aner meg at det er noe på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Det er så absolutt noe på gang i verkstedet hjemme nå ja. Det er fremdeles E34 som er min yndling ( Både av følelsesmessige og kanskje mere økonomiske grunner, hehe Jeg har nå 3stk E34, og to av dem venter på nye motorer, hva som kommer.., tja, vent å se Får lage en egen tråd om det senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ante meg det ja Håper jeg kan begynne på noe igjen snart selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå