kolly Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Hei! kjøpte meg en BMW 320i e36 her for leden. Har nå funnet ut at det ikke har vært sikkelig tett i proppen under førersete, og at det har lekket litt vann inn under golvteppet. Dette skyldes at jeg mangler en propp forand, og den store bake er litt glis i. Noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre med dette, eller noe lurt som er tett som jeg kan smøre på? Det er ikke antydning til rust der btw. Hvor alvorlig er slikt egentlig? med tanke på bilen generelt? / kolly
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Bruker å bende på plass leppene på lokkene og sike fast.
kolly Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Har nå smurt inn sikaflex over hele hullet o er spent på hvordan dette vil se ut når det stivner. Takker for svar ! Er det alvorlig med litt fuktighet i golvet?
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Ja, og det hullet uten lokk må det legges noe i, helst nytt lokk fordi ellers vil ikke sikae tette over tid. Ang fuktighet vil jeg anbefale kupevarmer og ruta på gløtt.
BoSJo Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Ja jeg kunne jo ha forklart meg bedre Hvis du ikke vil demontere hele inventaret for å få fukten skikkeligt ut, da ville jeg ha løftet gulvteppet op med noen pinne eller lign. Sette varmeblæsere på så de blæser inn unner gulvteppet (Ikke så tet på at du svir det). Må self. stå i garage eller lign.
kolly Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Da har jeg vært ute å testet. Ikke noe mer fukt i min bil værtfall:D Satt et skrujern under teppet med varluftovn på den no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå