Magnus. Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 hei ! lå en sølgrå e30 på autodb som jeg skulle kjøpe, hadde snakka me fyrn og skulle fikse penger, pengene er i orden.. da jeg skulle finne bilen igjenn var den borte og jeg har ny tlf så finner ikke nr til fyren , spørr derfor dere BMW boys om dere vet hvem eieren er ? info: sølvgrå e30 coupe regget som 323 , men står 328 motor i svart panser og er godkjent med turbo, jagermeiyster instrument, og holder til i mo området, trenger sart nummret for jeg vil ha den bilen.. lå ute med prisantydning : ring.. lå tidliger ute som turbo prosjekt da med pris 45k håper dere kan hjelpe meg, eventuelt send meg nr til denne karen på 48049663 hvis noen andre har en pen e30 m20b25 og oppover til salgs for rundt 40 så ta gjerne kontakt... mvh... Magnus-e-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Bumper denne for deg med et spm Er det en E30 323 me M52B28 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 mb52 ? er det fra gammel 5 serie ? motoren skulle vistnok være fra gammel 528, eller tror det fra fra en 88 mod 528:) så vist det er motorkoden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ok. Da er det ikke det, M52B28 kommer fra E36 328 blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 ja kjikka på google å så det men spread the word, må nessn ha bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 hvis annonsen er borte har han sikkert solgt den. ellers hadde han vel ringt tilbake til deg og spurt om du skulle ha den eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 han har ringt meg og spurt om jeg skulle ha den så sa jeg si ifra hvis den blir solgt, så skal jeg si ifra når jeg har penger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 B-To the UMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Sikker ikke denne, men...? Grå med sort panser, og større motor... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=52098 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 kan vell svare for magnus jeg:D Er affal ikke den bilen=) Bilen er godkjent med turbo IC, men er satt i en m30b28 i dn viss jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Husker du hva han heter han som skulle selge bilen? Ståle Lien, ringer det noe bjelle. er den eneste jeg vet om som hr en E30 Turbo som jeg ikke har sett. Men tror ikke det går noen andre E30 turboer hær som er gråe...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 531#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1571531#bilder Ja den var det jo god pris på. Eventyrland....?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Eller en trykkfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå