Betakaroten Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Hei skal selge ei diffklokke med 25% brems. Diffen er i god stand, ikke noe slakk. Jeg TROR utvekslingen er 3.73:1 men det skal sjekkes opp før salg. Delenummeret som står bak ved pluggen til speedometeret er: "1 210 433" Jeg jobber en del fram til over helga men skal gjøre så godt jeg med å svare på spørsmål og pm. Pris 5000kr/bud Greit for meg om noen vil kommentere pris om de synes det er billig eller dyrt da jeg egentlig ikke helt vet hva disse ligger i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Kan du sende denne? MEGET interresert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Gunstig utveksling du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Sendt deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 virker som prisen var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Til dere som har sendt meg pm: Jeg skal svare over helgen da jeg skal på en liten ferietur. Skal også ringe BMW med delenr så jeg får vite hvilken utveksling det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå