Blaxtah Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har kjøpt meg en BMW 316i E36 92-modell også lurte jeg på åssen høytalere det sitter i den bilen fra før, vet det sitter 2 stk i dørpanelene forran, men er det noen som vet størrelsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 I kicker panelene sitter det 5.25 " i døra er det 4" og i hatthylla bak kan du sette inn 6x9 med konvertere. mener jeg da forbehold om noe feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 De små som sitter like ved vindus sveiva, de kan da vel ikke være så store som 5,25" ? Jeg så på de i går, og da så det ikke ut som om de kunne vært større en 3" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 det er de som er 4 " du har noen på 5.25 nede i kickerpanelet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Kan de være så store som 4" altså ? Tenker på de som ligger rett ved siden av vindus sveiv'en. Kan det være jeg som bare ser så feil altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 ja mener sterkt det.. lett etter svaret selv for en stund tilbake og alle sa at det var 4" men mange valgte å sette inn 5.25 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Sitter 5,25" foran, 3,5" i døra + 1" tweeter på Hifi pakken. 4" bak + 1" tweeter med hifi pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå