morrist Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 lager like greit et nytt tema.. Har akkuratt funnet ut at clutchen(lamellene..) må skiftes på tralla.. er for tiden på ferie i danmark, og vurderer sterkt å svinge over grensen for å få skiftet den der, da jg tror dette er billigere (???), og så slipper jeg at bilen stopper helt opp på hjemturen.. noen som har navn/adr/telefon nr til noen verksteder? fordel om de kan engelsk får jeg full adr er det veldig greit, da jeg kan plotte det in på gpsen.. Håper på raskt svar! kjører en e39 2000 modell by the way..
TexWiller Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 vet ikke hvordan prisnivået er nå, men i 1998 sjekket jeg opp servicepris på 750 min i Danmark vs Tyskland og fikk det beste tilbudet hos en bmw spesialist i Aalborg. Det var ca 800,- billigere i Danmark. Det som utgjorde mesteparten av differannsen var timeprisen. Husker ikke hva verkstedet heter, men det var ikke Bmw Aalborg. Søk litt på nettet så finner du sikkert noen aktuelle
morrist Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 hmm, okaj.. takk for tipset, får surfe litt i skjul (ikke bra å bli busta for å planlegge bil fix i ferien;) noen andre tips..?
Kjell Z3 Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Jeg anbefaler BMW i Flensburg, de heter Albert Bauer. I linken under har jeg skrevet litt om hva jeg fikk gjort der, og det står også tlf. nr dit. Jeg har vært der 2 ganger og skal tilbake 20 august for oljeskift og litt til. Du i så fall ringe og bestille time, kan være noen dager venting. De snakker engelsk og er velkdig hygelige og hjelpsomme. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55388&highlight=
Spinner Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Og husk...send kvitteringene hjem i posten, hvis de uniformerte på grensa til gråsteinlandet finner slik info i hanskerommet eller lommeboka di er det plutselig prosenter ekstra på regninga...
TommyL Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Du kan også sende en mail til BMW Niederlassung Hamburg. Der har jeg vært flere ganger, og er veldig fornøyd. nl.hamburg@bmw.de Hvis du tar jobben der, får du sannsynligvis Herr Puschmann som serviceberater...en hyggelig kar som snakker meget bra engelsk.
morrist Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 tusen takk for veldig nyttige tips! prøver mekanikeren i flensburg på tlf i morgen tidlig, satser på de har ledig time før lørdag!
Kjell Z3 Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Gi en tilbakemelding når du har fått tin i orden da morrist. Lykke til.
morrist Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Fikk ikke tak i noen i flensburg, og fikk vell en heller klar beskjed av reisefølge om at nå var det ferie, og ikke mekke tur vi var på Merket ikke noe mer til problemet med bilen, så håper det forsvant for en stund! En annen ting.. 140km/t med sykkelstativ på kroken er halvskummelt.. spesielt når den bakerste sykkelen plutselig løsner, og bare henger det ene av de to festene! Turte ikke stole noe mer på bare de orginale gummi stroppene på sykkelstativet, så det ble nermeste bensinstasjon, og bagasestropper på kryss å tvers bak, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå