Positiv Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Når jeg bremser ned mellom 80km og 70km rister det veldig på rattet, skulle tro det var totalt fravær av avbalangsering. Men det er det ikke, for det rister ikke i rattet ved kjøring i samme hastighet. Kun nedbremsing. Bilen drar heller ikke ut til siden, ved nedbremsing. Kan det være skivene det er kast i ? Noen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Mulig det er kast i skivene ja. Et triks som kan hjelpe er å holde relativt stor hastighet (100+), for så å ta en hard nebremsing til nesten 0. Gjør dette et par ganger, så kan det hende du er kvitt problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 det er nok det at bremse skivene dine er skjeive. ja. har du ein kamerat som er masinaarbeider så kan jo han dreia dei beine for deg. eg gjer det alltid. eller kjøp nye er ikkje så dyre. rett meg gjerna andre viss det er noka anna det kan vera som er gale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 mest sansynlig kast i skivene ja... prøv å bytte skiver og klosser. Men husk å "kjøre inn" skivene før hard nedbremsing, ca 100-200mil, ellers vil du nok få samma problemet igjen. (men detta veit du kanskje fra før). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Skal prøve nedbremsings metoden Ellers så har jeg tenkt og bytte skiver, klosser, og kaliptere til våren. Bruker bilen kun om sommeren, så det er jo ikke så lenge igjen før den skal gå i dvale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå