325icab_88 Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Selger nå bagasjeromslepper E46 m3 style til de fleste bmw. Disse er laget i bøyelig plast / carbon og blir levert med 3M teip for enkel montering. Priser: Sort Ulakkert: 350,- Carbon: 500,-
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Kan også skaffe slike med led bremselys i
artax Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 passer disse på en e34 og ivsdåfall noen som vet om det passer på stygt eller fint?
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 passer disse på en e34 og ivsdåfall noen som vet om det passer på stygt eller fint? Jeg har til E34 ja Tror det blir meget pent. Er en liten diskre oppgradering
Nøstbakken Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 passer desse til e36 coupe.. i den som er ulakert '
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 passer desse til e36 coupe.. i den som er ulakert' ja
kukkhue Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Kan du skaffe en til min E36 sedan(95mod) med bremse LED's ? Og har du noen lakkerings muligheter ? skulle hatt i "JET BLACK" husker ikke fargekode i farta. Er dette noe som bør skrues fast eller limes? tenker på høytrykk vask med den M3 teipen..
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Kan du skaffe en til min E36 sedan(95mod) med bremse LED's ? Og har du noen lakkerings muligheter ? skulle hatt i "JET BLACK" husker ikke fargekode i farta. Er dette noe som bør skrues fast eller limes? tenker på høytrykk vask med den M3 teipen.. Det kan jeg skaffe 500,- koster den. Har ingen lakkerings muligheter. Bør kanskje ikke spyle rett på med høytrykk. Men sitter bra!
NeonMuffler Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 hmm, har lyst på den i carbon til e34... men da må jeg få lønning først
kukkhue Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Kan du skaffe en til min E36 sedan(95mod) med bremse LED's ? Og har du noen lakkerings muligheter ? skulle hatt i "JET BLACK" husker ikke fargekode i farta. Er dette noe som bør skrues fast eller limes? tenker på høytrykk vask med den M3 teipen.. Det kan jeg skaffe 500,- koster den. Har ingen lakkerings muligheter. Bør kanskje ikke spyle rett på med høytrykk. Men sitter bra! Må ha! Må bare HA! Send en pm med info/konto-nr så skal jeg klsake penga igjennom linja her. Du kan vel kansje sende den med tårnstivern jeg bestilte av deg her om dagen..
artax Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 noen som har bilde av hvordan den ser ut på en e34, har lyst på men er redd den ikke skal passe bilens utseende(vet ikke om det blei riktig skrevet men dere ttttttog an vel?)
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Kan du skaffe en til min E36 sedan(95mod) med bremse LED's ? Og har du noen lakkerings muligheter ? skulle hatt i "JET BLACK" husker ikke fargekode i farta. Er dette noe som bør skrues fast eller limes? tenker på høytrykk vask med den M3 teipen.. Det kan jeg skaffe 500,- koster den. Har ingen lakkerings muligheter. Bør kanskje ikke spyle rett på med høytrykk. Men sitter bra! Må ha! Må bare HA! Send en pm med info/konto-nr så skal jeg klsake penga igjennom linja her. Du kan vel kansje sende den med tårnstivern jeg bestilte av deg her om dagen.. Pm sendt! tårnavstiveren din er allerede på vei den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå