kje Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Har begynt å kikke etter ny bakpotte ettersom det har løsnet noe i den gamle... Blir småtussete av skramlelyden! Mitt spørsmål til dere er da; hvilken bakpotte bør æ velge? Æ synes lyden i min originale potte er helt kjempe, men er redd lyden er slik pga at deler er blåst ut av den, - og ting løsnet inni. Ønsker ikke ei bråkete potte, men ei som er grom på tomgang, stille på vanlig kjøring og gir godlyd fra sæ ved pådrag... Er dette for mye å be om ?
kje Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Eisenmann! Uten tvil... Koster litt da... Hvor får æ tak i Eisenmann? Det vil ikke gi en irriterende brumming ved vanlig kjøring også...? Noen andre anbefalinger? Hva med Svendsen Eksos? Tilpasser ikke de etter kundens ønsker?
Steffan C Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Her får du kjøpt Eisenmann. Håndlagd nydelig eksos, med et supert lydbilde . Ikke noe irriterende brumming ved vanelig kjøring, litt skarpere/hissigere lyd enn orginal ved pådrag og de peneste stussene som fåes kjøpt . Min Touring med 2x 70mm Eisenmann. Ble eloksert etter 10mil rundt på Rudskogen i Mai .
Arild G. Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 har bestillt eisenmann til min e34 jeg og. hvordan er det å montere dette? (er bare bakpotta) må det sveises, eller er det laga til for å bruke klemme?
Steffan C Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 har bestillt eisenmann til min e34 jeg og.hvordan er det å montere dette? (er bare bakpotta) må det sveises, eller er det laga til for å bruke klemme? Er laga for å bruke klemme. Motor Technik sveiset også litt i tillegg på min bil .
S.Hafsmo Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Pen bil Steffan! lager Eisenmann DTM potter og? åssen vil dette bli da jeg allerede har et supersprint anlegg på resten?
kje Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Her får du kjøpt Eisenmann. Håndlagd nydelig eksos, med et supert lydbilde . Ikke noe irriterende brumming ved vanelig kjøring, litt skarpere/hissigere lyd enn orginal ved pådrag og de peneste stussene som fåes kjøpt Takk for et supert svar, akkurat dette æ var ute etter! Trodde aldri æ skulle si dette om en Touring , men bilen din var faktisk fryktelig pen og stilig Æ får vel vrenge lommeboka og visakortet, å få bestillt. Hehe...
Steffan C Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Pen bil Steffan! lager Eisenmann DTM potter og? Takk, Stuff04 og kje! Har ikke sett, og håper virkelig ikke Eisenmann lager DTM stusser........ .
kje Skrevet August 4, 2007 Forfatter Skrevet August 4, 2007 Nå er det bestillt, men var 30 dagers leveringstid inn til lageret dems
Steffan C Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Nå er det bestillt, men var 30 dagers leveringstid inn til lageret dems Ja, det var det samme for meg! Men den som venter, venter ikke forgjeves... .
kje Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Sant nok, men klør litt etter å få montert det også. Hehe... Var det grei skuring å montere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå