xsivke Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Hey. Noen som her erfaring med Chromlister fra GsBildeler? Blir dette "good lookin" eller ser det ut som billig juggel (aka hva man får kjøpt i diverse boder langs karl johan) Er forresten ute etter alu-look interiørlister. Disse koster 10.000,- (orginalt) :S ...har en individual-utgave nå i lyst lær og vil bytte. Noen som har noe slikt, eller vet om etc / osv ? Skal bare pimpe bittelitt
antiloop Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Når det gjelder interiør lister så kan du gjøre som jeg har gjort! Jeg fikk tak i et sett brukte lister (trelister) på Finn.no til 400,- og lakk + klarlakk til 350,- VOILA
Truls 87 Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Jeg monterte chromeringer på instrumentene i min bil på mandag. jeg synes dette ble veldig bra. De var laget av metall og hadde god passform og finish. jeg kjøpte noen som hadde en form for lim ferdig på seg, så jeg slapp å kline med lim selv. med demont av panel montering av ringer + remontering brukte jeg kanskje 45 minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå