Zara Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Vurderer å kjøpe en 318is Limited Edition, 94-mod.. Men hva vil det egentlig si at den er av limited edition? Fikk et noe usikkert svar fra selgeren, så håper noen her vet forskjellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Det er vel noe med fargen, andre seter etc som var på den limited edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hvilken farge har den? Jeg har en.. Men har hørt så mange ulike betegnelser, så jeg vet ikke helt hva som er riktig.. Blue edition, Color edition osv.. Min er rs blå (?) og fargen går igjen innvendig på rattet, sømmene i setene, girspaken osv.. Skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Ettersom det er en 94mod, er det ikke 318IS Class 2 du mener? Den ble vel levert bare i 94, da med 4 dører, standard motor (140hk) og M3 optikk. Trodde ikke det var noe som het 318is Limited Edition jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 den er blå, mauritzius ser det ut som. coupe. Men den har sikkert standard motor? http://i72.photobucket.com/albums/i196/sahhhra/bil/front-1.jpg http://i72.photobucket.com/albums/i196/sahhhra/bil/limited.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 det derr er vell m3 lm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 det derr er vell m3 lm ? M3 318is? Nei det hadde såfall vært rart hadde det vært det! Tror ikke noe slikt finnes jeg. (orginalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå