Gå til innhold

JE Stempler / Custom design

Turbofun
 Share

Anbefalte innlegg

Racetep.com

Aha. Se der ja. Takker. JE har ikke bmw i katalogen sin så alt er basert på tegninger og tidligere bygg.

Skal få undersøkt priser og div fra JE så jeg kan begynne å ha på lager.

Gjerne komme med et tilbud på råder og stempler engang iblandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det er du/dere som driver Turbofun? Har vært inne å sett litt, virker som dere har ganske ok priser, kontra visse andre (selv i svensk målestokk).

Fikser dere garantiordning så skal det nok bli en storbestilling av diverse. Det er hva som hindrer meg for å handle masse fra utlandet, jeg har ingen å sparke i beina om noe går galt ( :P )

JE stempler får man til ca 7 lapper ferdig på døra for 6 stk. Flere som har bestilt derfra tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gå på en 0.5-0.6 i ladetrykk på kompressoren denne høsten. men regner med at mye vil ha mer når vinteren kommer:) men det må være holdbart om jeg først skal oppgradere. også trenger jeg litt mindre kompresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det er du/dere som driver Turbofun? Har vært inne å sett litt, virker som dere har ganske ok priser, kontra visse andre (selv i svensk målestokk).

Fikser dere garantiordning så skal det nok bli en storbestilling av diverse. Det er hva som hindrer meg for å handle masse fra utlandet, jeg har ingen å sparke i beina om noe går galt ( :P )

JE stempler får man til ca 7 lapper ferdig på døra for 6 stk. Flere som har bestilt derfra tidligere.

Ja jeg som har Turbofun sammens me en annen :)

Driver å undersøker litt her og der angående stempler, men vil ha dem fra JE da jeg har best avtale med dem.

Må desgine dem selv ser d ut til da andre har "enerett" på tidligere tegninger.

Har også en del erfaring med fresing av stempler for å senke komp til moderat hk økning. Viser seg å funke greit det også, men vekten er jo en stor fordel med smidd innmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...