Turbofun Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Noen her som har designet stempler før til BMW? Prøver å finne priser og designer på stempler til BMW for tiden, men var ikke så mye info å finne. Er ikke så mange som lager stempler til dem ser jeg. Har en fin avtale med JE som jeg vil utnytte litt mere. http://www.jepistons.com/pdf/custompist ... erform.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 finnes jo allerede JE til en mengde bmw-motorer. Hva er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Racetep.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbofun Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Racetep.com Aha. Se der ja. Takker. JE har ikke bmw i katalogen sin så alt er basert på tegninger og tidligere bygg. Skal få undersøkt priser og div fra JE så jeg kan begynne å ha på lager. Gjerne komme med et tilbud på råder og stempler engang iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Stemmer, det er du/dere som driver Turbofun? Har vært inne å sett litt, virker som dere har ganske ok priser, kontra visse andre (selv i svensk målestokk). Fikser dere garantiordning så skal det nok bli en storbestilling av diverse. Det er hva som hindrer meg for å handle masse fra utlandet, jeg har ingen å sparke i beina om noe går galt ( ) JE stempler får man til ca 7 lapper ferdig på døra for 6 stk. Flere som har bestilt derfra tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 ikke ille pris det i forhold til mye annet, andre steder dem selger innmat beregnet på moderat kompressor trim til bmw motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 For moderat overladning hadde jeg holdt meg til orginale stempler, men mindre du vil legge noen lapper i noen Mahle "billig" stempler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 skal gå på en 0.5-0.6 i ladetrykk på kompressoren denne høsten. men regner med at mye vil ha mer når vinteren kommer:) men det må være holdbart om jeg først skal oppgradere. også trenger jeg litt mindre kompresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbofun Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Stemmer, det er du/dere som driver Turbofun? Har vært inne å sett litt, virker som dere har ganske ok priser, kontra visse andre (selv i svensk målestokk).Fikser dere garantiordning så skal det nok bli en storbestilling av diverse. Det er hva som hindrer meg for å handle masse fra utlandet, jeg har ingen å sparke i beina om noe går galt ( ) JE stempler får man til ca 7 lapper ferdig på døra for 6 stk. Flere som har bestilt derfra tidligere. Ja jeg som har Turbofun sammens me en annen Driver å undersøker litt her og der angående stempler, men vil ha dem fra JE da jeg har best avtale med dem. Må desgine dem selv ser d ut til da andre har "enerett" på tidligere tegninger. Har også en del erfaring med fresing av stempler for å senke komp til moderat hk økning. Viser seg å funke greit det også, men vekten er jo en stor fordel med smidd innmat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå