Gå til innhold

Motor og drivverk DELER selges

jarli
 Share

Anbefalte innlegg

- m20b20 motor med hjerne ukjent km stand, men den er i veldig god stand (beste m20 motoren jeg har hørt) 3500kr

- m20b20 komplett topp. Skal i følge forrige eier være i utmerket stand 1500kr

- m20b25 komplett topp med ny kvass kam, nye løftere, nye ventiltetninger, nye ventiler 3500kr (tatt av motor som brukte olje, men jeg tror det var stempelringene som var årsak til dette.. Men kan muligens være ventilstyringene

- Mellomaksling m20 600kr

- Stikkaksling m20 400kr pr. stk

- Org. 320/323 diff 1200kr pr. stk

- m20 girkasse (320i/323i) 1500kr pr. stk

- LMM 323i 85mod/ 320i 89 mod 650kr

- Luftfilterboks med m20 400 kr

- Gasspjeld m20b25 500kr

- Tomgangsregulator m20 400kr

- m20 b25 innsug med dyser 600kr

Dersom du ikke er seriøst interessert, vennligst ikke spør om info/bilder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kam er det som står i b25 toppen? Er det oppgraderte ventilfjærer? Alu vippere?

Er usikker på merke, men den ble kjøpt på GS bildeler..Tror det er 288 graders kam..

Ellers er det nok kun brukt orginaldeler, og portinga er nok så som så, siden den ikke er utført av anerkjent tuningverksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjemmeporting" kan jo iverstefall føre til lavere effekt! Er det mye som er tatt ut av kanalene?

Jeg har ikke peil på hvor mye som er tatt ut..Men motoren som toppen stod på gikk iallefall godt :wink:

Han fortalte meg at han hadde portet flere m20 motorer opp gjennom tidene, så han er nok ikke HELT bak mål :wink: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...