BMWDaniel Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 hei jeg eier en bmw e30 320i men ombygd til 325 motor. da jeg kjøpte bilen var det senkesett på den og det fulgte med tuv godkjenningspapirer men jeg har ikke noe skriv om det i vognkortet. er det bare for meg å reise opp til biltilsynet å få vist det? de begynner vel ikke å mase om andre ting f.eks sjekke etter motorbytte e.l.? Takker på forhånd for evt svar
Sir Hofstad Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Du må ha med målebrev fra 4-hjulskontroll, og sjekk at nr på fjærer står slik at de kan leses.
BMWDaniel Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 ok takk sist jeg hadde 4-hjulskontroll var det ikke mye som var innenfor altså spissing og slikt er jo ok men camper'n og sånn blir jo ikke likt som orginalt med senkesett, hvertfall ikke det jeg har mener å huske at cambern bak var utenfor orginalmål men, det får jeg ikke justert på så.. tror du at jeg ikke kan få den godkjent på grunn av det? eller er det bare å ha med målebrevet.
Berre83 Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Du må ha med målepapirene og tuv papirene på senkesettet.
Toro Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 og lysjustering, men det fikser de samtidig som justering av hjulvinklene http://www.bimmers.no/statisk.php?id=go ... ngspapirer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå