MpA Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har du en 325 motor(løst)Bergens område så er jeg veldig intressert. Har masse deler av en e30 som jeg har skurdd frahverandre. Motoren skal passe i en 1987 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Dumt det ikke var i osloområdet:) har en løs motor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 hvor mye koster det og sende denne da? Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakelabb Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 har en motor som muligens er ein 2.7 eta! står på voss, så er ikkje lange veien! hvordan kan man sjekke om det er 2,7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har også en som har gått 170 000km. 1986 modell.. pre face lift. Sjekk bmw deler selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 send meg en PM eller noe om hva prisen ligger på og hvor dere bor da.. du på voss.. finn ut av dte om du kan da.. hva skal prisen være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 UP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå