Kjetta Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Som det står i tema har jeg fukt inne i e30'en.. det er vått på teppet ved førerside. og det er dugg/vått i bagasjerommet har tatt ut teppet bak for å prøve å lokalisere vannet.. noen som har hatt samme problemet eller tips til hvor jeg skal begynne å kikke ? -Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 sjekk baklyktene, kan lekke mellom pakningen og karroseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har du takluke kan det hende dreneringen på den er tett. Det er også drenering på gitterne foran frontruta. Du vil se et ca. 10cm langt vertikalt plastrør på torpedoveggen som er flatklemt i enden. Rens dette. Husker ikke om det er ett eller to. Løft opp gulvteppet, legg under aviser og sett på en vifteovn noen dager så det tørker. Det er ikke sikkert det kommer igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Førersete, sjekk den gummien ved siden av batteriet. Har du koblet annlegg og tredd en ledning igjennom den etc. kan den være litt malplassert. Dersom ledning som er der befinner seg høyere i motorrom enn inni bilen kan dette også være en årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 pakninger i baklykter som pål her sa. prøv også å legge deg inn i bagasjerommet og lokk igjen lokket. få en kamerat til å stå med hageslangen og spyl overalt i skjøter og slikt. ta med deg lommelykt inn i bagasjerommet og lys rundt i alle skjøter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har selv hatt samme problemet bak i i bagasjerom. Da brukte jeg trikset som bmwhans nevner. Funker bra, da fant jeg ut at det var dreneringen til Takluken som turn-in nevner som hadde sprekk i dreneringsslangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Sjekk etter rust i hjulbuen. Jeg hadde fått rusthull der, som ledet vann inn i kupeen, sjekk også oppunder sikringsboksen fra hjulbuen, hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå