conan Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Hva må jeg oppgradere hvis jeg setter i turbo i en 325i (m20b25) motor for og få det godkjent i vognkortet??? max 100 hester mere er planen
icc Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Om du skal ha det godkjent MÅ du ha TÜV-papirer i orden og arbeidet må være gjort skikkelig, ta først kontakt med ditt lokale biltilsyn og snakk med de først. Det enkleste du kan gjøre er å kjøpe en litn t3 turbo (0,6 bar), større dyser (315 om jeg ikke husker feil) og en turbo-chip. Les og lær om hvordan turbo funker før du setter i og sprenger motorn. Er lett å gjøre feil. Det som er vanskelig er å få det godkjent, lykke til;)
conan Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 hvor finner jeg tuv papirer hen da? veit endel om turboer men bare i teorien lissom, har noen kompiser som har bygd dette før som skal hjelpe meg. Takk for tipset:)
icc Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Du må kjøpe turbo-utstyr som har TÜV-papirer, da følger de med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå