GangstaP Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hvor forsikrer jeg en BMW 318IS coupe billigst? Er 18år jeg..! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 De fleste forsikringselskap har kalkulatorer på nettet, anbefaler deg å ta en tur innom disse, da det er mange faktorer som spiller inn når man forsikrer. Du vil da få et bedre innblikk i hvilket selskap som gir DEG den beste prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 ring rundt, men gjensidige pleier å være det rimeligste, skal ikke si for sikkert, men var det for meg iallefall.. som sagt, ta en ringerunde.. kan ikke skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hadde en ringe runde og Gjensidige var billigst for min del Men ring rundt du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Sjekka div. forsikringselskaper da jeg skulle forsikre min bil. If kan du i alle fall bare glemme, de har helt syke priser. Enter er billige det første året og så blir de dyrere,men det er jo ett alternativ i alle fall. Har min forsikra i vesta,men ikke i mitt navn,det ble for dyrt med kasko og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Av alle biler jeg har ringt på så har Gjensidige vært suverent billigst på alle... tror det er veien å gå. 5600kr for E30 318i med 12000km i kjørelengde og utstyrsforsikring for inntil 15000kr. Synes det er bra. 21 år. Kan lønne seg å melde seg inn i foreninger/klubber som har medlemsfordeler i forsikringsselskapene. Har du flere forsikringer i samme selskap kan du ettehvert forsikre hva du vil for en vettug sum. Bolig og livsforsikrings f.eks ("totalkunde"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gjensidige har vært best på alle mine biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 forsikrer M3`n min i gjesidige, å der fikk jeg 2600 kr i rabatt pga jeg er medlem i maskinist forbundet kjempe greier det Men gjensidige har iallefall vært billigst på alle bilene jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gjensidige er desidert billigst for meg, mer enn halv pris kontra andre.. Var kjempefornøyd inntil nylig. Desverre har de klart å gjøre meg om til misfornøyd kunde for et par usle tusenlapper i et skadeoppgjør, så da kan en jo begynne å lure på om det er der prisavslaget gjør seg gjeldende. Fikk en Audi i siden på Land Roveren (han tok på seg all skyld), og fikk litt diverse småskader, ca. 16.000,- totalt. Alt ble ordnet opp i bortsett fra to skadede vinterfelger. De får ikke tak i de samme igjen (noen uoriginale tyske 5.5x16"), så da sier de at jeg ikke får nye felger, og må nøye meg med 3000 kroner. Da mener de at de har tatt GODT i for to 16" felger (de hadde jo riper fra før sier de, som om det hadde noe med saken å gjøre ). Vel, hva skal jeg med 3000,- når jeg må kjøpe et helt nytt felgsett til 4-5 lapper + omlegging/balansering, jeg gidder jo ikke kjøre rundt med to forskjellige typer felger. Det morsomme er jo også at de skylder på meg fordi jeg har uoriginale felger. Takstmannen hos NAF Tønsberg sa faktisk til og med at kun originale felger er dekket av forsikringen, slik at jeg burde være glad til med de 3000,-. Det morsomme da er jo at hadde dette vært sommerfelgene (samme dim, men originale LR) hadde de havnet rundt 3000,-/stk.. Økonomisk er det en bagatell, men det har blitt en prinsippsak for meg. Jeg gidder ikke ende opp med noe dårligere utgangspunkt enn jeg hadde før fordi en annen gjøk har kjørt i meg. Vil bare ha et sett med fire like felger i tilsvarende dimensjon som jeg hadde. Det irriterer meg at Gjensidige gidder å kødde det sånn til for de 1500-2000,- det gjelder. Jeg har vært skadefri kunde i flere år, har hatt 2-3 biler der hele tiden + to andre forsikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Jeg anbefaler at du velger gjensidige, jeg har akkurat fylt 18 år og kjøpt meg bimmer. jeg kontaktet gjensidige de fikset en god pris, og de ytet god service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 If her. Har samlet flere forsikringer og de kom nesten rimeligst ut og med best dekning for min del. Hadde store planer om å bytte til Sparebank1 Forsikring nå i sommer siden jeg tilsynelatende kunne spart nesten fire tusen der etter å ha snakket med en ivrig konsulent, men de trakk seg når vedkommede hadde reist på ferie og innholdet i samletilbudet skulle spesifiseres av en annen saksbehandler . Ser Gjensidige er en gjenganger i tråden her, men de har dessverre ikke kommet spesielt bra ut i mine forespørsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gjensidige har stort sett vært billigst på mine bimmere også. '97 381i touring ca 3800,- full kasko 12000 km 70% bonus '89 320i touring ca 1360,- ansvar + førerulykke(elnos) 5000 km (kort vei til jobb ) 70% bonus er 29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 kan også skryte av gjensidige,de har vært billigst på være eneste bil jeg har ringt for og forsikre. også meget god service,en dame smalt inni bilen min og den ble kondemnert og hadde pengene på kontoen 2 dager etter det skjedde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Med medlemskap i Norges Bondelag (koster under 500kr i året) gir det deg et automatisk fratrekk på 20% hos Gjensidige. Hjelper veldig for ungdom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gjelder det fratrekket når man har 60% bonus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå