icc Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Er det samme bremserør på biler med trommel og skive? Har nettopp bestilt meg bærarmer bak med skivebrems, må jeg da bytte bremserør som går bak? Bilen er en e30 320i 86-mod med org. trommel bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Bremserøra skal passe de.. Lengde osv er jeg usikker på, men mest sannsynlig kan du få de til å passe uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Hmm.. Er det mye stress å sette på nye da? må vel ut me tanken og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 bremserøra sitter koblet sammen over travers/diff inntil karosseriet. Med no knoting trenger du ikke demontere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Jaja, tror bare jeg bestiller med nye rør da. Så er det gjort engang for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 er eget sett til med skiver bak.... men røret som går bak er likt, er noe forskjell på rørene ut på bærearmene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå