BMW_JP Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Jeg kjenner at bilen min rister og vibrerer og oppfører seg ikke slik som den gjorde tidligere når jeg passerer 120-160 km/t. Tror det kan være dekkene som har mistet noen lodd. Skal få avbalansert de på nytt i morgen. Kan det være noe annet? Kulelager? etc? Merker også at når jeg bremser så kommer det en sånn dooh-dooh-dooh lyd. Men sistenevnte skjer kun på sommerdekka (225/40-18). Tror også bilen er OK med vinterdekk i overnevnte fart, men kjører ikke så spesielt fort med vinterdekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Tipper på kast i bakhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny318 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Tipper på kast i bakhjul. hadde samme problemet som du BMW_JP, å vil tro bogen har ganske rett i tippingen sin. 2 av mine felger var slådd skjeve, å dermed vibrerte det voldsomt i rattet når jeg kom opp i høye hastigheter. Foreslår å få sjekka felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 sjekk felger, avbalansering, senterringer osv. men har du lov til å kjøre så fort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 hvor er det fartsgrense 120-160 i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Min rister litt i rattet kun når jeg bremser, er det samme problemet med meg også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Min rister litt i rattet kun når jeg bremser, er det samme problemet med meg også da eller? Nei da har det ingenting med avbalanseringen å gjøre, mest sansynlig har du kast i bremseskivene, men kan også være utslitte foringer i forstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Merker også at når jeg bremser så kommer det en sånn dooh-dooh-dooh lyd. Homer simpson har ikke gjemt seg i bilen din?? beklager klarte ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Merker også at når jeg bremser så kommer det en sånn dooh-dooh-dooh lyd. Homer simpson har ikke gjemt seg i bilen din?? beklager klarte ikke dy meg Kan høres ut som homer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Neida, det var visst bare å avbalansere bakdekka så var det i orden når jeg suste rundt på motorveien i stad. Det står jo 80 på hver side av veien da. 80 + 80 = 160. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå